Repetities

Alle leerlingen zijn hard aan het oefenen tijdens hun eigen lesuur. Maar daarnaast zijn er ook een aantal momenten dat de groepen samen oefenen. Hiervoor zijn de onderstaande repetities gepland.

Voor de groepen Klassiek Ballet vanaf Basis 1 :

• Vrijdag 19 april as. 16:00 - 18:00 uur
  • Vrijdag 24 mei as. 16:00 - 18:00 uur

Voor de groepen HipHop, Streetjazz, Jongens en Modern:

• Dinsdag 23 april a. 16:15 - 18:15 uur
  • Zaterdag 25 mei as. 12:00 - 14:00 uur

Voor alle groepen: Generale repetitie

• Woensdag 12 juni (tijd volgt)

Let op: De reguliere lessen op de overige dagen gaan gewoon door. De repetities zijn extra oefenmomenten!

Wij hopen dat iedereen zijn best doet om bij de bovenstaande repetities aanwezig te zijn. Het is echt belangrijk om met zijn allen een paar keer de dans te hebben geoefend voordat wij deze voor publiek uitvoeren!

Mocht je echt niet aanwezig kunnen zijn, laat het ons dan even weten via info@enkhuizerballetschool.nl

© 2011 - 2024 Enkhuizer Balletschool | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel