Workshops en gastdocenten

Gedurende het cursusjaar zullen regelmatig workshops worden georganiseerd. Deze kunnen variëren van één enkele lesdag tot een aantal lessen verspreidt over een aantal weken. De meeste workshops zijn toegankelijk voor zowel leerlingen als niet-leerlingen van de balletschool. Meer informatie over de data en inhoud van de workshops wordt (ook) bekendgemaakt in de nieuwsbrief en via website.

Verwacht:

Geweest:

Klassiek ballet en Spitzentechniek, twee workshops door Jane Lord op donderdag 23 oktober 2014. Voor meer informatie klik hier.

Klassiek Ballet en spitzen, een speciale les voor selectieleerlingen door Jane Lord, voormalig soliste van het Nationaal Ballet.

Klik hier voor meer foto`s!

Foto: Jane Lord tijdens de les Spitzentechniek van Selectiegroep II op 13 april 2012

spitzentechniekcselectiegr.2.jpg

Workshop Lyrical Jazz , een 3-Daagse workshop door gastdocent Menno Leemhuis

© 2011 - 2024 Enkhuizer Balletschool | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel