OVER ONS

In 2006 opende de Enkhuizer Balletschool in de binnenstad van Enkhuizen haar deuren voor iedereen die van dansen houdt. In augustus 2011 verhuisde de balletschool naar een nieuwe dansruimte, gelegen naast het recreatiebad Enkhuizen. Met ingang van 1 september 2013 start de Enkhuizer Balletschool met lessen klassiek ballet in De Stek te Stede Broec.

Voor jong en oud, meisjes èn jongens biedt de Enkhuizer Balletschool een geschikte les, variërend van Dansen aan moeders hand voor de allerjongsten tot Klassiek ballet voor volwassenen; van Streetjazz voor hippe meiden en Jump/Breakdance voor stoere jongens tot Danstraining voor ouderen.

Dansplezier, veiligheid en kwaliteit

Centraal in alle lessen staat het plezier dat je kunt beleven aan bewegen op muziek! Wij vinden het belangrijk om ons enthousiasme voor dans over te brengen. Dansplezier staat voorop! Daarnaast kan dansvooral voor kinderen- een heel positieve invloed hebben op de motorische, expressieve en muzikale ontwikkeling. Wij zorgen daarom dat onze lessen goed aansluiten bij de mogelijkheden en de interesses van de leerlingen. Alle groepen worden klein gehouden, zodat iedereen voldoende aandacht en begeleiding krijgt en op een veilige manier een hoog lesniveau wordt bereikt.

Nieuwsgierig geworden? Lees dan verder op onze site of neem contact met ons op via info@enkhuizerballetschool.nl

© 2011 - 2024 Enkhuizer Balletschool | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel