HipHop

HipHop (vanaf 8 jaar)

De dansstijl HipHop is ontstaan in de jaren '70 in New York, het is een stoere dansstijl voor jongens en meisjes.  We dansen tijdens de lessen op hedendaagse hiphop en R&B muziek. De dansstijl HipHop is een combinatie van flow en strakke bewegingen en wordt vaak gedanst op de beat of juist heel erg op de tekst (lyrical).

De kleding die in deze lessen worden gedragen zijn: Wijde broek, shirt, en sneakers. Let op geen zwarte zool.

HipHop Selectieteam (op uitnodiging)

Het HipHop selectieteam bestaat uit leerlingen die op grond van hun motivatie en dansontwikkeling een extra uitdaging zoeken in HipHop. In een kleine groep bereiden deze leerlingen zich voor op het geven van danspresentaties. Deelname aan het HipHopselectieteam gebeurt op uitnodiging van de docent of op basis van auditie-prestaties.

© 2011 - 2024 Enkhuizer Balletschool | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel